17-20. November 2022 var der epoke III træf i Kolding. Her blev der kørt tog på tysk strækning samt en DSB-hovedstrækning og en DSB-sidebane, hvor privatbanen var hægtet på. Inde på privatbanen afgrenede en norsk strækning, Skårerbanen, som indgik i køreplanen for privatbanen. Toglederen for privatbanen håndterede trafikken for både den norske og den danske strækning, selv om både Pålsrud of Trangvik på den norske strækning var betjent.
En norsk strækning i direkte tilknytning til den danske privatbanestrækning var ikke det eneste spøjse indslag i det her træf. Der var nemlig kun forbindelse mellem den danske og tyske strækning via en færge, der sejlede mellem Greifenstedt og Nyby Færgehavn. Færgen fragtede således både gods- og persontog mellem de to stationer.
Fotogalleriet her indeholder desværre ikke billeder af færgen - og heller ingen fra privatbanen, da det er begrænset hvor meget nyt, der er at vise herfra siden sidst. Der er i stedet lagt særlig vægt på billeder fra den norske strækning, men der er også nogle enkelte fra den tyske.
Vil du hellere se billeder af privatbanemoduler, kan du åbne mit fotogalleri fra køreweekenden i juni 2022.