Kolding 8-11 april 2010
Billedgalleri af fotos fra et Fremotræf i Kolding 2010

Billedgalleri af fotos fra et Fremotræf i Kolding 2010

Indtryk fra FREMOdern-træf i Kolding i 24-27 september 2015. Desværre har jeg ingen billeder af amerikaner-anlægget, der fyldte den anden halvdel af hallen.

Billeder fra et epoke III træf i Kolding 17-20. November 2022
Her blev der kørt tog på tysk strækning samt en DSB-hovedstrækning og en DSB-sidebane, hvor privatbanen var hægtet på.
Inde på privatbanen afgrenede en norsk strækning, Skårerbanen, som indgik i køreplanen for privatbanen.
